HISTORY

Follow on Bloglovin Instagram

2014-02-09

Marinan

Amanda Papa är tillbaka från sweland, så jag och dessa två goa pullorna har haft bra-känsla-i-magen-dagar. Idag har vi tillexempel tränat på Venice. Igår med. Intervaller i sanden o sånt coolt. Ovan springare i sand som jag är så stukade jag foten eller ngt liknande. Nu haltar jag lite. O vet ni? Jag yogade också, som jag älskar. Efter morgonhurten så picknade vi till oss med frukt och gick till Marina hamnen. Där har vi suttit hela denna eftermiddag/kväll.





O förresten familj och vänner; var är alla kommentarer? Saknar ni mig inte? Skriv ngt, bara gör ngt!! Give me compliments.

5 kommentarer:

  1. Saknar dig som fan. Men vill inte verka desperat och kommentera VARJE DAG. fint du har det. Puss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men för fan... va inte rädd att visa kärlek till mig. jag behöver det VARJE DAG! puss på stjärt

      Radera
  2. Men fredrika, så jäkla härliga bilder, vad du ser ut att ha det gött!
    Hur går det med skolan ?:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har det gött, måste jag säga Adelinn:) Skolan har inte börjat än. Den börjar 18 februari. ska bli så kul :) hur har du det? puss på dah

      Radera
    2. Jag förstår det, jaha okej. taggaaa!
      kan du inte köra ett inlägg där du berättar vad det är du ska läsa over there? skulle va kul för nyfikna som mig ;) Jag har det som vanligt innan sommaren, ångestladdat. haha. många bollar i luften & mycket funderingar. Man kan ju flytta i stort sett vart man vill, finns så många ställen att välja på!!

      Radera