HISTORY

Follow on Bloglovin Instagram

2014-05-02

Kul ju

Jag tänker lite såhär; här uppdateras det inte hejvillt så att säga. Men nu håller jag på. 

Jag sitter på balkongen just nu. Det är nästan 35 grader! Jag sov med öppet fönster i natt och det luktade utomlands i hela lägenheten när jag vaknade. Vad jag mådde bra då. 

Fredag förmiddag och jag har inga stora planer. Jag sitter nog här ett tag till, fortsätter lyssna på podcasts och gör ingenting.

Jag har inga bilder sens idag, så jag visar gårdagen. Kul ju. 

Puss ha en fin fredag! Vad gör ni Mina 5 läsare? Lovisa, Elin, Janet, Mathilda och Elly? Svara nu.



5 kommentarer:

  1. Underbara bilder snygging!! Hoppas allt är bara och att du tar hand om dej <3

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder. Vill bara se mer mer mer. Hela tiden. Vi bygger altan :)))) puss från oss.

    SvaraRadera
  3. Läser din blogg :)

    SvaraRadera
  4. Jag har precis vaknat och Cajsa o Per har åkt till praktik och jobb. Jag börjar senare idag, ska trimma en airdaleterrier. Börjar känna att jag har ont i axeln av att ligga såhär på samma sida hela tiden och ska snart kliva upp för att äta min älskade frulle. Jag har nämligen börjat älska frulle. Min favorit är knäckebröd som jag grundar med vitlök-och örter mjukost och sedan ett isbergssalladsblad på det för att avsluta med skivor av vegansk korv! Igår gjorde jag färdigt en stol som jag ska visa på min blogg på torsdag. Där kan du fortsätta o berätta vad du gör och hur det går i AmerikAaaa!

    SvaraRadera
  5. Kul ju kul ju kul ju. Står det varje gång jag går in på bloggen!!!!!!!!!! Skriv!! Jag älskar att läsa dina ord och se dina bilder :D

    SvaraRadera