HISTORY

Follow on Bloglovin Instagram

2014-05-16

En födelsedag


Jag fyllde ju 22 år i tisdags. Jag hade en lång födelsedag eftersom jag fyllde både svensk och amerikansk tid. Lite lyxigt. Jag och friends åt på cheesecake factory o så.

Nästa gång fyller jag liksom 23. Det bara plussas på. Jag såg ett åderbråck på mitt ben och kände mig lite äldre där. Jag tycker nog fan det är härligt ändå. Att bli äldre alltså. Jag känner mig lite klokare och mysigare. Vissa dagar. 

Så himlans klyschigt sagt; med vad fasiken hände med tiden? Här sitter jag i min säng i Los Angeles med lår och handsvett för det är 38 grader. I denna säng har jag sovit i i mer än fyra månader nu. Jag kom ju nyss hit? Så himla jobbigt att behöva tänka carpe diem hela tiden. Det stressar mig lite. 

Mitt inne i livet liksom. 


2 kommentarer:

  1. Herregud 23 är fan inte ungt asså! Men så gött! Härligt med åderbrock. Det tyder verkligen på visdom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. lovisa, jag tror jag berättat för 5 personer om ditt hönshus och ditt hus bara igår. Jag längtar tills jag och Barre kommer till er. Jag ska ha på mig mina skönaste mjukiskläder och kanske en flaska vin? (ekologiskt)

      Radera